Politica de GARANTIE si RETURNARE
Atentie! Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor si produselor in momentul primirii acestora, in prezenta curierului sau a reprezentantului MAHA HOLDING. Cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletul sau produsul prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Returnare in 30 de zile
Produsele cumparate de la MAHA HOLDING pot fi returnate in termen de 30 de zile calendaristice de la data facturarii. Conform OUG 34/2014 persoanele fizice au dreptul de a returna produsele cumparate online in termen de 14 zile, fara a fi nevoie de justificare. MAHA HOLDING ofera partenerilor sai o politica de retur care asigura protectie in astfel de cazuri. Va oferim acelasi beneficiu, pe o perioada extinsa la 30 de zile! Aici este vorba despre returnarea in cazul in care clientul dumneavoastra s-a razgandit si nu mai doreste produsul, daca a fost comandat un produs gresit, etc.
Pentru returnarea produselor, trebuie respectate urmatoarele conditii:
Returul se face la adresa:
Costul de transport pentru returnarea produselor este suportat de client. Alternativ, puteti aduce personal produsele.
In anumite cazuri, mentionate mai jos, returnarea este posibila cu cateva conditii specifice:
Comenzi speciale
Produsele achizitionate prin comanda speciala nu beneficiaza de serviciul returnare in 30 de zile. Este considerata comanda speciala aprovizionarea unui produs care nu se afla in mod uzual in stocul MAHA HOLDING, in urma unei comenzi ferme din partea dumneavoastra.
Daca totusi doriti sa returnati un produs achizitionat prin comanda speciala, vom face toate demersurile pentru returnarea acestuia catre producator. Dar nu putem garanta acceptarea returului (chiar daca produsul este nedesfacut).
Consumabile OEM (Originale)
Nu acceptam returnarea consumabilelor originale desfacute. Ambalajul trebuie sa fie sigilat. Verificati ca produsul comandat este cel potrivit pentru modelul imprimantei inainte de a deschide ambalajul.
Nu se aplica daca produsul a fost livrat gresit, sau daca face subiectul unei probleme de garantie.
Consumabile Compatibile
Nu acceptam returnarea consumabilelor compatibile desigilate, care au fost introduse in echipament sau care sunt partial sau total consumate. In cazul in care produsul este defect, se urmeaza procedura de garantie.
Echipamente de printare
Returnarea se face in ambalajul original si insotit de toate accesoriile. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta/ protectie din carton sau polistiren) sau ale produsului, va duce la diminuarea valorii produsului, si la refuzul returnarii.
IMPORTANT! Problemele de garantie (defecte, neconformitati) pot fi reclamate in perioada de garantie a produsului. In cazul problemelor de garantie se aplica procedurile specifice, prezentate mai jos.
Garantia
Toate produsele comercializate de MAHA HOLDING beneficiaza de garantie, conform legislatiei in vigoare. Garantia este asigurata direct de catre MAHA HOLDING, si prin centre de service autorizate.
Daca produsul cumparat se defecteaza, procedura de garantie este:
1. Verificati daca produsul este in perioada de garantie, pe baza facturii, a certificatului de garantie, sau a ambalajului;
2. Daca produsul este in perioada de garantie, trimiteti produsul catre centrul nostru de service. Produsul trebuie obligatoriu insotit de factura si fisa de retur completata (descarca aici Fisa de retur)
Adresa: Str. Istriei, nr. 7, Bl. C6, Sc. 4, Ap. 60, sector 3, Bucuresti
3. Vom face expertiza tehnica a defectului semnalat si daca defectiunea este acoperita de garantie, aceasta va fi remediata sau produsul va fi inlocuit cu unul nou.
In anumite cazuri, mentionate mai jos, trimiterea in service necesita cateva conditii specifice:
Consumabile Originale si Compatibile
In cazul unui cartus cu toner sau cerneala, pe langa produs va rugam sa ne trimiteti si o foaie de test, mostra, daca a putut fi tiparita.
In cazul in care reclamati faptul ca din cartus curge toner/ cerneala, va rugam sa il ambalati corespunzator inainte sa il trimiteti in service. Nu vor fi primite coletele in care a curs tot tonerul/ cerneala din cartus.
Echipamente
Acestea pot fi trimise/aduse pentru garantie la adresa Str. Istriei, nr. 7, Bl. C6, Sc. 4, Ap. 60, sector 3, Bucuresti.
IMPORTANT! Sesizarile de garantie se rezolva doar in urma unei expertize tehnice! Expertiza tehnica se face in locatia din Str. Istriei, nr. 7, Bl. C6, Sc. 4, Ap. 60, sector 3, Bucuresti.
Transportul produselor
Daca produsele trimise in service fac obiectul garantiei, pe langa costul reparatiei/ inlocuirii, MAHA HOLDING va asigura si costul transportului.
Daca insa, din expertiza tehnica va rezulta ca nefunctionalitatea se datoreaza utilizarii defectuoase, aceasta nu va fi acoperita de garantie. Va vom anunta telefonic sau pe email de rezultat, si apoi va vom returna produsul, fara sa asiguram costul transportului.
IMPORTANT! Interventia directa asupra produsului sau in alte service-uri decat cel al MAHA HOLDING duce imediat la pierderea garantiei produsului.
Persoana de contact
Aveti intrebari? Nu va faceti griji in legatura cu asteptarea! Luati legatura cu departamentul de Service si va vom ajuta cu placere sa parcurgeti procesul de returnare, de schimb sau de trimitere in service! Lucram din greu pentru a ne asigura ca toti clientii nostri sunt 100% satisfacuti de achizitia lor.
Email: office@maha.ro
Mobil: 0722 52 55 52
Adresa: Str. Istriei, nr. 7, Bl. C6, Sc. 4, Ap. 60, sector 3, Bucuresti
Program: Luni-Vineri 09:00-17:00