Livrare şi plată

Vă propunem următoarele modalităţi de obţinere a produselor comandate:

În cazul achiziţiei unui serviciu aceasta se face automat, fără necesitatea unei livrări efective.

În cazul achiziţiei unui produs,

  • a) puteţi veni la sediul nostru să ridicaţi produsul/produsele, sau
  • b) în cazul în care vă aflaţi în raza zonei Bucureşti, ne deplasăm noi la dvs, mai ales când solicitaţi şi alte servicii suplimentare (instalare, punere în funcţiune, integrarea în reţeaua pe care o deţineţi deja, încărcare cartuşe cernelă de imprimantă, etc), sau
  • c) vă trimitem produsul/produsele prin curier rapid, atât loco în Bucureşti, cât şi în ţară.

În funcţie de alegerea dvs, (a, b sau c), de tipul de servicii suplimentare, de dimensiunea şi greutatea pachetului dvs, cât şi locaţia unde va fi livrat pachetul, vă comunicăm în prealabil această sumă de plată suplimentară. După ce vă veţi da acordul, vom trece la pasul final şi plata conexă alegerii dvs, urmând ca apoi produsul să fie livrat la adresa menţionată de dvs.

Plata se poate face:

  • 1) în numerar (în limita reglementărilor legale), dacă veniţi la sediu sau venim noi la dvs,
  • 2) plata ramburs (vă vom comunica eventualele taxe suplimentare pentru acest serviciu),
  • 3) plată prin virament bancar, sau
  • 4) plată cu cardul (acest sistem este în curs de implementare).

Pentru alte detalii şi elemente neprevăzute mai sus, vă rugăm să ne contactaţi prin accesul la opţiunea Contact, din Meniul principal.